Over Ons

MKB Verzekeringscollectief
voor ondernemers, door ondernemers.

Betere polisvoorwaarden en scherpere premies. Dat is ons doel.

Het MKB Verzekeringscollectief is een samenwerking van assurantiekantoren verspreid door Nederland. Deze kantoren hebben allemaal jarenlange ervaring in de zakelijke verzekeringen. Door het gesprek aan te gaan met verschillende verzekeraars en door ondernemers, bedrijven en ZZP’ers te verenigen zijn wij in staat om diverse verzekeringen aan te bieden voor een scherp tarief en tegen de beste voorwaarden.

Samenwerkende kantoren

Het MKB Verzekeringscollectief bestaat uit de volgende samenwerkende kantoren:

• Onafhankelijk
    Wij werken met diverse verzekeraars. Ontvang altijd het beste advies
  • Eenvoudig
    Bereken direct uw premie. Wij regelen de opzegging
  • Vertrouwd
    Honderden ondernemers gingen u voor

Ik ben ZZPer en heb 1 bestelbusje. Door me aan te sluiten bij het bedrijfsauto collectief bespaar ik ruim 15% op mijn autoverzekering.
Jan van der Veen

Van der Veen Bouw

Eindelijk vakantie?
Huur een camper via

Meer weten of heeft u vragen?

Bent u benieuwd wat het MKB Verzekeringscollectief voor u kan betekenen? Heeft u vragen of wilt u graag meer informatie ontvangen? Onze medewerkers helpen u graag.

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.